divendres, 16 de setembre del 2011

VESPES EMPIPADES






L'Esteve, el Josep, i l'Abril ens han descobert als seus companys que al pati, a sota de la taula de Ping-Pong, hi ha dos vespers.

Hem decidit tornar a baixar al pati per veure-les.L'Eloi i la Iris han fet les fotos dels vespers.

També hem tingut uns superhéroes, amb el descobriment al Víctor i la Iris li han picat les vespes, diuen que els hi ha fet una mica de mal. Han ensenyat les picadetes als companys/es. Ara ja estan bé.

Pares i mares els nens i nenes de primer us diem "Bona tarda, Bon dia i bon hora"

Fins la pròxima

8 comentaris:

  1. Hola nens i nenes de 1r,

    Avui heu fet molt bona feina.
    Espere els vostres comentaris, només cal fer click damunt de "comentaris".

    Fins Dilluns! Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  2. Hola nens i nenes de 1r:
    Sou molt valents en acostar-vos tant a les vespes ja que si piquen fan molt de mal, com ja heu pogut comprovar, si un altre dia us piquen i no teniu cap medicament aprop amb terra i aigua feu fang i poseu una mica sobre la picada, no us farà tant de mal i no s'inflamara.
    Són remeis de la iaia.
    Seguiu així que ho feu molt bé.
    famili Heras-Ràfols.

    ResponElimina
  3. Hola companys/es som la Xènia i la meva mare que us volem explicar que al jardí de casa tenim una palmera que aviat farà fruits i venen moltes vespes i abelles a menjar. Desprès a vegades volen beure aigua de la piscina i cauen i pobretes s'ofeguen.
    A nosaltres no ens han picat mai, perque la palmera és molt, molt alta i no arribem a molestar-les i per sort...sembla que elles tampoc ens veuen.
    Fins dilluns!

    ResponElimina
  4. Hola,familia Heras-Ràfols.
    Hola, Xènia i Judit.

    Dilluns tots els companys/es us llegiran. Gràcies pel vostre comentari, als nens i nenes els agradarà moltíssim.

    Aprofiteu el Diumenge!

    ResponElimina
  5. hola a tots.
    Sóc el Mario i els meus papes.
    Els meus papes em diuen que les vespes no són dolentes, si no els fas res elles no et fan res.Pero hem de caminar amb cura, ja que si et piquen et fa molt de mal i pica moltissim.
    Els meus papes tenen una crema que me la posen i se te'n va la picor.
    Un petó per a tots i ens veiem el dilluns a classe.

    ResponElimina
  6. hola a tots.
    Sóc el Mario i els meus papes.
    Els meus papes em diuen que les vespes no són dolentes, si no els fas res elles no et fan res.Pero hem de caminar amb cura, ja que si et piquen et fa molt de mal i pica moltissim.
    Els meus papes tenen una crema que me la posen i se te'n va la picor.
    Un petó per a tots i ens veiem el dilluns a classe.

    ResponElimina
  7. Hola soc el Nabil , us volia explicar que a casa dels meus avis també vam trobar un vesper a la taulada , el pare i l'avi el van treure perquè no ens piquessin les abelles

    ResponElimina
  8. Hola!! Sóc la Iris i els meus pares,
    Les abelles i les vespes ens fan una mica de por, perquè les seves picades fan una mica de mal.
    Però són uns insectes molt importants per les flors i fan la mel que és molt bona.
    Fins aviat!!

    ResponElimina