divendres, 11 de novembre del 2011

PARTS DE LA PLANTA

Hola nois i noies, 

ara amb l'experiment de la germinació estem estudiant les plantes. La setmana que bé és probable que vingui la mama de la Denise a explicar-nos alguns aspectes sobre les plantes. 

És per això que podríem rebre-la amb alguns cartells que parlen sobre les plantes, així nosaltres també li podrem explicar alguna cosa del que hem aprés. Què  us sembla? 

Us deixo 2 vídeos: 

El primer, és un  EXPERIMENT:  

Qui faci aquest experiment a casa, pot portar-lo Dilluns a la classe i explicar-nos com ho ha fet. I si voleu explicar-ho amb un dibuix serà més senzill. 



El segon, és un vídeo on es veu les PARTS D'UNA PLANTA I COM CREIX UNA PLANTA:

 


Mireu per terminar una mica feliços, i perquè aquesta setmana heu treballat molt us deixo una cançó que a mi m'agrada moltíssim. En properes setmanes si aquí em deixeu un comentari amb la vostra cançó preferida, us la penjaré i us la dedicaré. 



BON CAP DE SETMANA!





9 comentaris:

  1. Som l'Iker i la seva mama, pensant pensant una cançó que li agrada ara mateix a l'Iker (i perquè fa poc que ha vist la pel.licula) és Veo en ti la luz de la peli enredados. Pel que fa a la mama li agrada molt i molt la cançó de la Bella i la Bestia. Esperem que les trobis i les poguem escoltar. Bon cap de setmana!!!!

    ResponElimina
  2. Hola, Iker, ja tinc la teva cançó buscada per la propera setmana. No em sobta que sigui la teva cançó preferida, perquè aquesta peli és molt maca i divertida. A mi també em va agradar molt.

    Bon cap de setmana i gràcies pel comentari.

    ResponElimina
  3. Hola soc l'Eugeni, a mi la cançó que mes m'agrada és Uh!oh! no tinc por, soc un gran fan del club Super 3 i també hem anat a la festa dels Supers, i vaig cantar totes les cançons, potser totes no.Mª Carmen, si no la trobes jo la tinc. Adeu.

    ResponElimina
  4. Hola nens i nenes!
    A la Lucia i a mi hens agrada molt la cançó de la Sireneta ( la que canta a la seva cova secreta és molt bonica, jo tinc molts records d'aquesta peli, desitgem que us agradi.
    Un petó a tots.

    ResponElimina
  5. Al JOSEP de 1er li encanta aquesta pelicula, diu que és una passada. Adéu.

    ResponElimina
  6. EL Josep diu que les cançons li agraden molt.

    ResponElimina
  7. M'agrada les dues cançons. Fins aviat i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  8. Totes les cançons que heu dit ens agraden molt.
    A mi també m'agrada superaventura del club super 3 i superesmorza.
    Ah! Les cançons del disney totes són molt maques.
    Fins aviat!!

    ResponElimina
  9. hola soc el nabil i la meva mare,
    a casa hem fet l'experiment del api i ens a sortit molt be de color groc com el aigua.
    ma agradat molt la canso del rei lleó,ami m'agrada la cançó del llibre de la selva

    ResponElimina